اندرویدبه لطف سیستم عامل اندروید و گوشی های موبایلی که از این سیتم عامل استفاده می نمایند ، برنامه نویسی اندروید پیشرفت های چشمگیری داشته است و بسیاری از اپلیکیشن های اندرویدی تحولات زیادی در امور تجاری ایجاد نموده اند.

به عنوان مثال اپلیکیشن هایی مانند اینستاگرام ، تلگرام ، واتساپ که در کشور ما فراگیر شده اند راه های جدیدی برای کسب دارمد ایجاد نموده اند و انحصار تجارت را از دست مالکین کلاسیک خارج نموده اند.جهت موفقیت در این نرم افزار ها هر چه با افراد بیشتری در تماس باشید موثر تر است آنجا که سخن از فالور های بیشتر ، کامنت های بیشتر ، آنفالاو های بیشتر و پست های بیشتر مطرح است موفقیت در اینستاگرام را تضمین میکند. همچنین کانال ها و گروه های بزرگ تلگرامی و واتساپی موفقیت گروه دیگری از کاربران تازه کار را به دنبال دارد.

گرفتن فالورهای بیشتر در اینستاگرام با ربات های اینستاگرامی

همانطور که میدانید داشتن فالور بیشتر به معنای دیده شدن بیشتر و در نتیجه موفقیت بیشتر در کسب و کار شما می باشد. با استفاده از برنامه نویسی اندروید و تولید ربات های اینستاگرام اعمالی مانند لایک ، فالو ، نوشتن توضیحات ، آنفالو ، مشاهده استوری ها ، DM و گذاشتن پست ها به سادگی امکان پذیر  میباشد.

 می دانیم که ایجاد یک اکانت قابل اعتماد با استفاده از نصاویر و پست ها میتواند زمان بر باشد و ممکن است شما وقت کافی برای مدیریت چنین اکانتی را نداشته باشید ربات های اینستاگرام ابزار های موثری هستند که میتوانید با آن ها نتایج منسبی کسب نمایید این ربات ها تضمین میکنند که فالورهای شما افرادی واقعی هستند که واقعا به فعالیت شما علاقه مند هستند و میخواهند با شما ارتباط برقرار کنند.

این ربات ها انواع فیلتر ها و گزینه های سفارشی را در اختیار شما قرار میدهند تا فالورها و مخاطبین خاص خود را پیدا نمایید. بعضی از خصوصیات این ربات ها به صورت زیر می باشد :

  • کنترل کامل اکانت اینستاگرامی

    ربات های اینستاگرامی کنترل کاملی برای انجام تمامی امور قابل استفاده در اینستاگرام ارایه میدهند.

  • جلوگیری از بلاک شدن

    ربات های اینستاگرامی با کاهش سرعت فعالیت خود مواظب محدودیت های اینستاگرام هستند تا اکانت حتی المکان بلاک نشود.

  • سادگی استفاده در موبایل

    ربات های اینستاگرام از برنامه نویسی کاربر پسندی بهره مند هستند و جهت استفاده در کامپیوتر و موبایل طراحی شده اند.

  • پشتیبانی 24 ساعته

    برنامه نویسان ربات اینستاگرام پشتیبانی کامل شبانه روزی به شما ارایه داده و اپدیت های فنی به ربات اعمال می نماید.

  • اتوماتیک کردن همه چیز

    به لطف برنامه نویسی اندروید تمامی اعمال لاین ، کامنت ، فالو ، مشاهده استوری ، و سایر فعالیت ها مانند هشتگ ، به صورت کاملا اتوماتیک انجام میشود.

  • بدون نیاز به دانلود و تحت وب 

    بسیاری  از ربات های اینستاگرام تحت وب بوده و نیازی به دانلود برای اجرا شدن ندارند.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *