شرکت های موفق برنامه نویسی در ایران به دو دسته شرکت برنامه نویسی تحت ویندوز و شرکت برنامه نویسی اندروید تقسیم می شوند.

هدف این شرکت ها طراحی نرم افزار از طریق سفارش کارفرمایان می باشد. تعدادی برنامه نویس حرفه ای در تیم های برنامه نویسی ویندوز و تیم های برنامه نویسی اندروید دسته بندی شده و نرم افزار های مورد نیاز مشتریان را تولید و پشتیبانی می نمایند.

اکثر شرکت های برنامه نویسی در تهران متمرکز شده اند و بعضی نیز در شهر های بزرگ مانند مشهد ، تبریز ، کرج و اصفهان به کار برنامه نویسی مشغول می باشند.

برنامه نویسی تحت وب نیز یکی از خدمات شرکت های برنامه نویسی ایران می باشد که بنا به در خواست شما عزیزان سرویس های مورد نیاز شما را ارایه می دهد.

در این مقاله سعی داریم بزرگترین و معتبرترین شرکت های برنامه نویسی ایران را که در زمینه تولید نرم افزارهای تحت ویندوز و تحت و وب و برنامه نویسی اندروید به شما مشتریان محترم معرفی نماییم.

قبل از معرفی شرکت های برنامه نویسی ایران نگارنده در یک طرح آمارگیری از مرکز آمار ایران در خصوص شرکت های برنامه نویسی ایران شرکت نموده و تحلیل های بسیار دسته اولی از شرکت های برنامه نویسی کشور در دست دارد که جهت اطلاع شما عزیزان و تصمیم گیری مناسب در انتخاب شرکت برنامه نویسی خوب ، موثر خواهد بود.

همانطور که اعلام شد شرکت های برنامه نویسی ایران اکثرا در تهران متمرکز بوده ولی برنامه نویسان حرفه ای این شرکت ها اکثرا شهرستانی می باشند.چه در شرکت های برنامه نویسی اپلیکیشن موبایل و چه در شرکت های برنامه نویسی ویندوز برنامه نویسان خبره شهرستانی بوده و با حقوق های اداره کار در حال برنامه نویسی برای شرکت های بزرگ در تهران می باشند.

اما شرکت های برنامه نویسی در شهرستان ها با هزینه های کمتر در زمینه تولید اپلیکیشن موبایل ، طراحی وب سایت ، برنامه نویسی ویندوز و برنامه نویسی فروشگاه های اینترنتی کاملا استاندارد و هماهنگ با نیاز های روز فعالیت می نمایند.

در زیر به معرفی شرکت های نرم افزاری (شرکت طراحی نرم افزار و اپلیکیشن) در ایران می پردازیم

شرکت برنامه نویسی کامپیوتر آوا

شرکت برنامه نویسی کامپیوتر آوا با بیش از 25 سال سابقه در زمینه برنامه نویسی از معتبرترین شرکت های برنامه نویسی کشور بوده و در زمینه تولید نرم افزار تحت ویندوز و طراحی وب سایت فعالیت دارد.

شرکت برنامه نویسی پرسینا

یکی از شرکت های برنامه نویسی مستقر در تهران بوده و در زمینه تولید نرم افزار های سفارشی فعالیت می نماید.

شرکت برنامه نویسی رهام وب

یکی از شرکت های معتبر برنامه نویسی در ایران بوده و در زمینه طراحی وب سایت فعالیت می نماید ، محل استقرار این شرکت تهران می باشد.

شرکت برنامه نویسی اندروید ماهان

یکی از شرکت های موفق در تولید اپلیکیشن های اندرویدی موبایل و ios می باشد.

شرکتهای برنامه نویسی ایران

اگر به دنبال تولید نرم افزار اختصاصی مورد نیاز خود هستید ابتدا بایستی از طریق مشاوره با یک برنامه نویس حرفه ای امکان سنجی آن نرم افزار را بررسی نموده تا در مرحله دوم نسبت به پیاده سازی نرم افزار تحت پلت فرم پیشنهادی اقدام نمایید ، تست نرم افزار و مستند سازی و پشتیبانی از نرم افزار یکی از فاکتور های مهم در انتخاب شرکت برنامه نویسی و تیم برنامه نویسی میباشد.

 یک برنامه نویس حرفه ای بایستی دارای سابقه کار طولانی و مسلط به برنامه نویسی زبان های مختلف باشد ، قیمت مناسب و پشتیبانی کامل از نرم افزاز نیز از عوامل موثر در انتخاب برنامه نویس حرفه ای خواهد بود.

 


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *