برنامه نویسی اندروید پزشکان

یکی از امکاناتی که برنامه نویسی اندروید در اختیار پزشکان محترم قرار می دهد، اپلیکیشن اندرویدی مطب پزشکان می باشد. با استفاده از این برنامه های اندرویدی، یک پزشک می تواند کلیه امور مربوط به شغل خود را به صورت اتوماسیون به راحتی انجام دهد. از آنجا که امکان اتصال به اینترنت پر سرعت در گوشی های تلفن همراه فراهم شده است، امکان برقراری ارتباط با سرورها و بانکهای اطلاعاتی با سرعت زیاد فراهم شده است. بنابراین پزشکان محترم می توانند با سفارش برنامه نویسی اندروید، طراحی اپلیکیشن مورد نیاز خود را به صورت کاستوم به ما بسپارند. متخصصان و برنامه نویسان شرکت ماهان اندروید، با داشتن تجربه کافی در مورد برنامه نویسی اندروید ویزه پزشکان، در خدمت پزشکان محترم بوده و نسبت به تولید ابزارها و اپلیکیشن های اندرویدی اقدام می نمایند. امکان انتقال و نصب اپلیکیشن های مورد نظر بر روی گوشیها و تبلتهای بیماران و سایر افرادی که به نحوی با پزشک در ارتباط هستند از طریق برنامه نویسی اندروید فراهم است و به عنوان مثال اپلیکیشن مورد نظر، نسبت به تذکر دادن به بیمار جهت زمان مصرف و نحوه مصرف دارو به صورت خودکار اقدام خواهد نمود و چنانچه لازم باشد اطلاع رسانی از طریق پزشک به بیمار صورت پذیرد ، این مسئله به روشهای ارتباطی مطمئن، مانند پیامک یا اینترنت صورت خواهد گرفت. زمان مراجعه مجدد بیمار به پزشک نیز از طریق اپلیکیشن مورد نظر به اطلاع بیمار و آشنایان وی خواهد رسید. همچنین در صورت درخواست پزشک، امکان رزرو نوبت و پرداخت آنلاین نیز در این اپلیکیشن اندرویدی قرار داده خواهد شد.

همچنین امکان طراحی اپلیکیشن اندروید، جهت مدیریت ساختمان پزشکان و یا کلینیکها نیز وجود دارد که در این صورت کلیه امور مربوط به کلینیک مورد نظر به صورت متمرکز و آنلاین انجام خواهد شد و مدیران محترم می توانند در هر لحظه گزارش وضعیت موجود را داشته باشند. جهت کسب اطلاعات بیشتر و سفارش برنامه نویسی اندروید اپلیکیشن مورد نظر خودتان با شماره های اعلام شده در همین سایت تماس حاصل نمایید.

{jcomments on}

جهت انجام پروژه های پکت تریسر اینجا کلیک کنید.

همچنین شما می توانید خدمات سفارش انجام پروژه های پکت تریسر و خدمات سفارش پروژه برنامه نویسی و خدمات انجام پایان نامه و خدمات سفارش پاورپوینت و خدمات سفارش تایپ و خدمات فروش پسته و خدمات تایپ آنلاین و خدمات سفارش ترجمه و خدمات انجام پروژه برنامه نویسی و خدمات انجام SPSS و خدمات برنامه نویسی اندروید و خدمات powerpoint services را از ما درخواست نمایید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *