یکی از کاربردهای اندروید، ارتباط اندروید با وب سایت می باشد. یعنی ممکن است شما خدمات یا کالا و سرویسی را از طریق سایت خود به مشتریانتان ارائه می دهید و با توجه به پیشرفت و گسترش استفاده از سیستم عامل اندروید ، نیازمند ارتباط اپلیکیشن اندروید با وب سایت خود باشید تا خدمات سایت خود را از طریق نرم افزار اندروید نیز ارائه دهید. در چنین شرایطی استفاده از تکنیکهای خاصی مانند JSON پیشنهاد می شود . مهمترین نکته ای که در موفقیت چنین طرحی حائز اهمیت است ارتباط تنگاتنگ طراح سایت و برنامه نویس اندروید میباشد به نحوی که عدم همکاری این دو مطمئنا به شکست پروژه می انجامد. اتصال اندروید به sql server و یا ارتباط اندروید با سرور نیز یکی دیگر ازخواسته های مشتریان سایت برنامه نویسی اندروید می باشد و برنامه نویسان این سایت تا کنون پروژه های بسیاری در این زمینه انجام داده اند. همچنین می توانید از نرم افزار اندروید جهت ارسال اطلاعات به سرور و یا تبادل اطلاعات با سرور استفاده نمایید و یا به یک وب سرویس در روی یک سرور متصل شده و از توانایی های آن استفاده نمایید. نرم افزارهای ارتباطی اندروید مانند نرم افزار چت در اندروید و یا چت از طریق wifi نیز از این دسته پروژه های اندرویدی می باشد. گروه برنامه نویسی اندروید ماهان با داشتن تجربه کافی در این زمینه ، آماده ارائه نمونه کارهای خود به شما مشتریان گرامی و عقد قرارداد جهت برنامه نویسی اندروید جهت ارتباط با سایت و سرور می باشد. برای اینکه گوی سبقت را از رقیبان خود بربایید زودتر دست بکار شوید تا از قافله اندروید عقب نمانید.

کلمات کلیدی :

اتصال اندروید به sql server، ارسال اطلاعات به سرور در اندروید، json در اندروید، اتصال به وب سرویس در اندروید، اتصال اندروید به mysql، اتصال به سرور در اندروید، استفاده از json در اندروید، پکیج آموزش ارتباط با سرور در اندروید، ارتباط با سرور در اندروید، ارتباط با سایت در اندروید

جهت انجام پروژه های پکت تریسر اینجا کلیک کنید.

همچنین شما می توانید خدمات سفارش انجام پروژه های پکت تریسر و خدمات سفارش پروژه برنامه نویسی و خدمات انجام پایان نامه و خدمات سفارش پاورپوینت و خدمات سفارش تایپ و خدمات فروش پسته و خدمات تایپ آنلاین و خدمات سفارش ترجمه و خدمات انجام پروژه برنامه نویسی و خدمات انجام SPSS و خدمات برنامه نویسی اندروید و خدمات powerpoint services را از ما درخواست نمایید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *