برنامه نویسی اندروید ربات تلگرامبه احتمال زیاد شما یکی از کاربران شبکه اجتماعی تلگرام هستید ، از آنجا که به دنبال مطالعه مطلب هستید احتمالا تجارت یا بیزینس خاصی در تلگرام دارید که به دنبال توسعه آن هستید.

اگر چنین است به جای مناسبی آمده اید و حتما از خواندن این مطلب به نتایج مثبتی در توسعه کسب و کار کار تلگرامی خود خواهید رسید.

توسعه گروه و کانال های تلگرامی از طریق ربات

اگر گروه یا کانال تلگرام شما دارای تعداد اعضای کمی دارد ما میتوانیم به شما کمک کنیم تا اعضای کانال تلگرام خود را افزایش داده و توسط مخاطبین بیشتری در تلگرام دیده شوید.

مرحله اول پیدا کردن مخاطبین مرتبط با بیزینس شما میباشد، ما این توانایی را داریم که مخاطبین بسیار زیادی در زمینه تجارت شما را در سراسر کشور و یا در شهرهای خاصی از کشور پیدا نموده و در اختیار شما قرار دهیم.این مخاطبین کاملا واقعی بوده و با افزودن آن ها به کانال تلگرام یا گروه خود به توسعه تجارت و بیزینس خود کمک خواهید نمود.

به عنوان مثال اگر در تجارت حیوانات خانگی ، کاشی و سرامیک ، پسته و خشکبار ، مبل و دکوراسیون کار میکنید ما دقیقا مخاطبین خاص تجارت شما را در اختیارتان قرار خواهیم داد 

افزودن مخاطبین به گروه و کانال تلگرام با استفاده از ربات تلگرام

به لطف زبان های برنامه نویسی مانند اندروید یا سی شارپ امکان تولید ربات های تلگرام فراهم است. درست است تلگرام در بعضی از موارد محدودیت هایی دارد که عدم رعایت آن ها موجب بلاک شدن خواهد شد ولی یک برنامه نویس اندروید و یا به طور کلی یک برنامه نویس میداند محدودیت ها را چگونه دور بزند و بنابراین ما قادر به تولید به ربات هایی هستیم که محدودیت های تلگرام را دور بزند و شما به راحتی بتوانید روزانه تعداد زیادی عضو به کانال یا گروه خود اضافه نمایید.

ارسال پیام به مخاطبین با ربات 

در سوپر کانال های تلگرام پس از افزودن تعداد محدود عضو دیگر امکان افزودن عضو کانال وجود نخواهد داشت و مجبورید دیگران را از طریق لینک دعوت به کانال خود اضافه نمایید ما با استفاده از برنامه نویسی اندروید امکان ارسال پیام لینک دعوت را برای شما فراهم آورده تا سوپر کانال شما به سرعت رشد نماید.

قرار دادن پست مرتبط در گروه یا کانال تلگرام

اگر حوصله و وقت کافی جهت قرار دادن پست در گروه یا کانال های تلگرامی خود ندارید ما با استفاده از ربات ها این کار را برای شما امکان پذیر مینماییم کافی است منبع پست های خود را به ما معرفی نموده و فیلتر های مورد نظر را اعمال نمایید تا تمامی پست هایی که شرایط دلخواه شما را دارند به صورت کاملا اتوماتیک در کانال یا گروه تلگرام قرار بگیرند.به عنوان مثال اگر در زمینه خرید و فروش مسکن کانال و یا گروه تلگرامی دارید ما میتوانیم سایت دیوار یا نیاز روز را به عنوان مرجع قرار داده و آگهی های مربوط به املاک را به صورت کاملا اتوماتیک و انلاین در کانال تلگرام شما قرار دهد.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *