از مهم ترین افتخارات تیم برنامه نویسی اندروید ماهان همکاری با جامعه پزشکان عزیز کشورمان در طراحی و ساخت اپلیکیشن اندروید پزشکان می باشد. پزشکان عزیز با استفاده از این نرم افزار اندرویدی به راحتی می توانند بسیاری از خدمات پزشکی را از طریق گوشی موبایل به بیماران خود ارائه دهند. ارائه راه حل ها و خدمات نرم افزاری اندرویدی جهت مدیریت و آسان تر شدن کارها و کم کردن دغدغه های پزشکان از طریق طراحی برنامه های اندرویدی همچون مطب، ذخیره و بازیابی پرونده و اطلاعات بیماران، مدیریت ویزیت بیماران، ارتباط با بیمار، مدیریت مالی و اطلاعات بیماران در کلینیک ها، آزمایشگاه ها از مزایای اینگونه اپلیکیشن های موبایل می باشد. شما می توانید به عنوان یک پزشک از طریق تلفن های همراه هوشمند به راحتی مدیریت کارهای ذکر شده را در دست بگیرید.

کلمات کلیدی:

برنامه نویسی اندروید، برنامه نویسی اندروید در زنجان، برنامه نویسی اندروید در سمنان، برنامه نویسی اندروید در زاهدان، برنامه نویسی اندروید در قزوین، برنامه نویسی اندروید در قم ،برنامه نویسی اندروید در سنندج، برنامه نویسی اندروید در کرمان

جهت انجام پروژه های پکت تریسر اینجا کلیک کنید.

همچنین شما می توانید خدمات سفارش انجام پروژه های پکت تریسر و خدمات سفارش پروژه برنامه نویسی و خدمات انجام پایان نامه و خدمات سفارش پاورپوینت و خدمات سفارش تایپ و خدمات فروش پسته و خدمات تایپ آنلاین و خدمات سفارش ترجمه و خدمات انجام پروژه برنامه نویسی و خدمات انجام SPSS و خدمات برنامه نویسی اندروید و خدمات powerpoint services را از ما درخواست نمایید.

دسته‌ها: بدون مجموعه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *